Den sidste uge har jeg bare gået i min egen lille osteklokke. Jeg er mega træt får ikke sovet ret meget om natten alle tankerne flyver rund i hovedet. Der er en frygtelig masse ting jeg vil ha lavet i huset men det kan jeg ikke få lavet da jeg venter på ham der skal komme og fjerne nogle rør før jeg kan begynde. Jeg har det sådan at alt skal være perfekt der er ikke nogen der kan komme og sætte en finger på noget. Så alt flyver rundt i hovedet. jeg bliver stresset pga det. det er bare en ond cirkel.

Kommentarer