Min hjerne kan ikke altid følge med. I går havde jeg en dag hvor jeg knap nok kunne hænge sammen og i dag har jeg det lidt modsat. Jeg har sovet rigtig godt. Jeg er glad, smilende og har overskud. Det er ikke altid man selv kan følge med i hvordan ens hjerne fungere. Det er meget forvirrende. Men jeg har efterhånden lært at jeg nok bare skal ryste lidt på hovedet, smile og nyde de gode dag som der heldigvis er flest af :-D God søndag til jer alle.
Søg i denne blog
Boderlinerland
Borderlinerland er et sted hvor jeg blogger omkring mine op og ned ture med borderline diagnosen. Jeg blogger for at gøre opmærksom på at livet med borderline er en svær diagnose at leve med. Men jeg blogger også for at gøre op med stigmatiseringen, tabuet og ikke mindst uvidenheden når det gælder borderline.